Monday, November 21, 2005

真的嗎?

媽Me,我真的可以參加貓展嗎?會不會失禮妳同奶娘呢? Christy 媽:阿女,要妳去貓展唔係要妳去攞獎呀,淨係想妳去湊吓熱鬧,同D阿哥細佬聚一聚同打吓氣,係休差黎架!況且,個個見到妳都話妳靚女,又點會失禮人吖!
哦,既然妳咁講,我就去啦!咁究竟仲有邊個阿哥同細佬去呢?

3 comments:

Anonymous said...

Christy媽,

好開心Christy都一齊去呀! 嬴輸都冇所謂啦! 根本唔到我哋控制, 好多時都唔知評判揀乜架啦!

致在Vo爺一家仔仔一堂開心吓啦! 咁奶娘就開心死嘞, 有幾多個breeder可以一次過show咁多仔仔女女呢?

Bosco & Ryan said...

阿妹呀, 你都要努力食糧,呍呢嗱油,營養膏先會有最好狀態去show架, 我地一齊博命唔好掉奶娘面oy! 仲有你唔好訓窗檯喇,天氣轉涼好易兩行鼻涕唔靚架.

Anonymous said...

波仔,你的妹子之前就是吃得這些東西太多,變了個肥婆,現在想餵她吃點Omega或是營養膏,都有點猶疑,很矛盾呢!

 
Design by Amanda @ BloggerBuster