Saturday, March 11, 2006

無心機

載住個咁既罩好辛苦呀,本來行動敏捷既我,今日每行一步路都比佢頂住,連面都洗唔到,變左一隻好無能既傷殘貓添......

等我扮可憐、扮無心機,等果兩個奴才心軟幫我除左呢個萬惡既罩先!






Christy 媽:呢個蠱惑女比個罩"粒"住既時候一副楚楚可憐的樣子,又特別嗲,想呃我哋幫佢除左個罩,不過佢呢個樣百年難得一見,我哋一定會好好利用個罩,趁呢段日子收藏起佢既百厭同反叛,女啊,妳忍耐吓啦!

2 comments:

Bosco & Ryan said...

好可憐啊! 不過就快可以重獲自由啦,比D耐性啦阿妹,奸爸嗲! BOMA叫我有心理準備,好快帶我去做波公公了! 好驚呀.......

Anonymous said...

哈哈! 輪到你哋嘞! 我都試過啦, 真係有苦自己知呀! 我屋企細, 仲成日撞嘢添呀!

 
Design by Amanda @ BloggerBuster