Sunday, May 14, 2006

生日禮物

爸Be媽Me話我過多幾日就一歲,買左一份禮物比我,原來係條磨爪柱......
唔...磨落又真係好似幾爽咁喎...咦!點解有一"舊"紅色物體既?
噢...係一個該死的波波,怎捉也捉不住~~~
媽Me,好攰呀,我唔玩喇~~~

4 comments:

Bosco & Ryan said...

阿妹,你個身型日益龐大,條貓爪柱睇怕你會爪到反地,我都係爪到成條柱郁晒架,我地係咪要一齊去做gym呢, 如果唔係到時比大少&jungle笑我地"論儘"呀!

Anonymous said...

Christy妹,

你條抓柱幾好喎,幾時攞嚟玩吓呀? 你知我屋企都有d玩具, 就係乜都唔玩, 淨係玩抓柱!

你攞嚟玩就會生日快樂架嘞! 獨樂不如給大少快樂! ha ha!

生日快樂呀!

Bosco & Ryan said...

阿妹, 今日5月17日我波哥祝你身體健康,開開心心,一日肥過一日, 好肉地,人見人愛........生日快樂!

Anonymous said...

生日快樂

願妳健康成長....

 
Design by Amanda @ BloggerBuster