Saturday, July 22, 2006

自我增值

媽Me,看來家中的書櫃還有很多空間啊~~~
妳好趁這幾天書展,增添多點像「如何討好你的愛貓」、「貓貓至愛食譜」或是「和愛貓玩遊戲」等的書籍,增值一吓吧!

4 comments:

Bosco & Ryan said...

要喇要喇, 佢地天生出黎係我地既奴才討好我地oy嘛, 梗係要諗下計啦. 有幾何見到我地喂佢地食野,幫佢地倒咩同咩架啫!

Anonymous said...

貓大姐..小心夾到貓爪..你就好喇..有兩個好貓奴悉心照顧..幾帶都要撒嬌..嚇吓佢都好呀

Anonymous said...

阿妹妳就好啦, 妳屋企嗰兩個都係讀書人, 斯斯文文, 你哋仲可以稔到食DIY好嘢, 我就稔都唔敢稔呀! 我個阿四成日都迫我架....omega 3, program, 杜虫, 刷牙, 剪甲, 剪腳板毛, frontline...... 冇一樣我自願架!

一見佢兩個換好衫, 我就走先, 唔知邊日又要CAT SHOW喇......

GO GO, 你係咪都去架? 上次晌你屋企, 你成日都唔得閒, 要招呼BOSCO, CAT SHOW時要同你訴吓苦先得喇!

Anonymous said...

大少...我己經報咗名喇.到時見..約定你一齊去喇

 
Design by Amanda @ BloggerBuster