Tuesday, December 26, 2006

安樂窩

Christy 媽:昨天買了個貓窩給乖女做聖誕禮物,我家大小姐看了後,二話不說,不用三催四請,已自行跳進去視察環境,還留在裡面舐毛,之後也跳進去數次,看來她真的喜歡這安樂窩呢!作為貓奴,能找到一件貓貓喜歡的東西,真的很高興啊!

Saturday, December 16, 2006

憎死白毛毛

上星期有auntie 送左條白色毛毛棒比我玩,哎呀...佢真係好乞我憎呀,好想咬死佢~~~





Tuesday, December 05, 2006

乖寶寶


爸Be不在家...


我便肩負陪伴媽Me的重任

當她坐在梳化看電視時

我便靜靜地睡在她旁邊,讓她不致太寂寞








Christy 媽:乖女那含蓄的關愛,令我這貓奴得到很大的安慰,心也甜了,心想...老公,我們家的寶寶好可愛,你遲些返香港也沒有所謂了!只怕你一回來,Christy又變回原來的面目......有咁遠坐到咁遠啊!

Sunday, December 03, 2006

走私貓

見爸Be拎左個行李箱出黎,唔通兩個貓奴又留低我去玩?唔得,快d跳入去霸番個位先......
Christy 媽:阿女,妳無passport,唔去得搭飛機架,乖啦,唔好阻住爸Be執行李啦!我會留响屋企陪妳喎!

唔得呀!嘉菲貓都可以搭飛機去英國,無理由我唔得架,最多我再縮細d扮毛公仔,爸Be又有位放佢d用品,咁咪得囉......

後記:Christy 媽:睇落呢個行李箱都可以做"走鬼袋"噃,你地睇吓Christy跳左入去d位啱啱好呀!

 
Design by Amanda @ BloggerBuster