Tuesday, December 05, 2006

乖寶寶


爸Be不在家...


我便肩負陪伴媽Me的重任

當她坐在梳化看電視時

我便靜靜地睡在她旁邊,讓她不致太寂寞








Christy 媽:乖女那含蓄的關愛,令我這貓奴得到很大的安慰,心也甜了,心想...老公,我們家的寶寶好可愛,你遲些返香港也沒有所謂了!只怕你一回來,Christy又變回原來的面目......有咁遠坐到咁遠啊!

6 comments:

Anonymous said...

亞妹你演技越來越精湛.攪到你媽咪如痴如醉.

Anonymous said...

嗚嗚....嗚, 我大少成日都陪人坐架, 不過嗰個係老阿四而唔係我哋咋, 或者佢見佢成日一個人喺屋企, 所以代我哋陪佢啦! 老阿四每日都報紙喺枱面睇, 大少就坐枱面陪佢, 有時就坐隔離張椅, 所以老阿四錫到佢死呀!

Christy said...

Go go, 我冇妳咁得意,唯有耍少少"手段"啦,媽Me容易心軟d,咪搵佢"落手"囉!

Miss Four,咁妳就要搵多d機會自己一個係屋企,搞到自己好似好寂寞咁,大少就會發揮佢照顧主人既本能,乖乖咁坐係妳側邊架喇。

Anonymous said...

Christy,你咁樣就乖啦,你阿哥都係唔會坐我隔離,只會遠觀我而唔比我埋佢身,只有夜晚訓覺先會痴住我地訓架咋......

Christy said...

Boma,好羨慕波哥呀,每晚我都係獨守空房,自己一個瞓,爸Be媽Me都唔比我埋佢地身架!所以平時我就梗係還以顏色啦~~~

Anonymous said...

christy你好乖啊. 每次杜大娘老公出差時, 杜明高都會睡在我身旁, 我們母子十分溫馨, 但早上杜大娘必定要記得收拾現場, 毀滅我們母子溫馨過後的證據, 因為杜明高會留下很多腳毛給人罵的.

 
Design by Amanda @ BloggerBuster