Thursday, July 03, 2008

小試牛刀

買左部新玩具,兩個爭住試機既大人唯有追住全屋唯一一個 Model 係咁影啦,又好難得地,個 Model 好合作,坐定定比我地影喎,唔通佢知道呢部機係好野黎既!?

Christy 爸作品‧‧‧﹝註:未設定白色平衡﹞

Christy 媽手勢如何?都仲係未設定白色平衡!


繼續係 Christy 媽既作品,今次設定了白色平衡‧‧‧

有無人可以比D意見呢?我知!我知要用閃閃嘛,不過我地買左部機,無哂錢買閃閃呀!
我地淨係用EOS 450D 既 Kit 鏡影咋,仲要買支乜野鏡好呢?

3 comments:

菲菲 said...

影貓一定要用閃閃,除非日光日白係窗邊影,不然室內一定要用閃!有錢就買左閃閃先,不用買其他鏡住.

Christy said...

哎吔!啱啱買多左支五百幾蚊既 50mm f1.8 macro 添! :P

菲菲 said...

呢支鏡咁平,又大光圈,係必買喎,較高點ISO,唔落閃閃都影到貓架!

 
Design by Amanda @ BloggerBuster