Sunday, September 25, 2005

健身器

媽Me話我呢排肥到唔肯「郁」,買左一個健身器比我做多D運動


果然有效!你睇我身手幾咁靈活,仲有,玩左一陣之後......連瑜伽都做到呀!勁lei......

6 comments:

Bosco & Ryan said...

你個玩具好好玩喎,不如你黎探阿哥順便做手信啦, boma實唔會買比我玩架......

Anonymous said...

你個健身器真係咁得? 唔信! 攞嚟比大少試過睇吓得唔得先?!

我又有一個全新玩具呀, 香港仲未有得賣架, 係一只電動遙控老鼠, 如果有留意奶媽鋪頭佢嗰度有一只電動遙控貓, 呢只老鼠係新版, 會自動行架, 本身設計比貓做多d運動, 大少除咗驚到避開之外, 淨係眼定定望實佢唔好埋身, 一埋d就跳高避開, 激死我呀!

Christy said...

阿哥,不如用你串Wasabi魚蛋交換吖,禮尚往來嘛,嘻嘻......

Anonymous said...

Miss Four:咁大少跳高都叫做係做左運動吖,不過,如果你覺得件新玩具冇用嘅話,不如比Christy玩啦! :)

Anonymous said...

Aunti Uncle呀!

我番屋企查過, 你都仲係要加把勁先追到我呀! 我4個月零14日係2.95kg, 4個月零19日係3.1kg, 勁哩! 真唔真? 呢d記錄係喺Dr. Frank度量架! 去得咁密攪乜? 去打FIP同唔知乜鬼預防針囉!我哋細細聲講好嘞, 唔係波仔又比佢個boma打鞭嘈肥佢呀!

Christy said...

大少,媽咪話我身為一隻貓女,4個月零14日都係輕過你0.25kg,已經好重喎,我唔敢同你比呀!唉...佢又迫我做運動喇......

 
Design by Amanda @ BloggerBuster