Tuesday, February 28, 2006

大變細


過去,爸 Be 媽 Me 常常說我是大山婆......
今天,我已經瘦身成功,變得嬌小玲瓏,樣子還有點惹人憐愛啊,呵呵!

3 comments:

Anonymous said...

christy,

女大十八變嘛! 欣兒都變公主啦!

聽講你就快去做operation喎, 萬事小心啦, 做完報個平安啦!

Bosco & Ryan said...

阿妹,你去做operation 0拿,小心D唔好整親個傷口喎, 預祝成功(不過一定成功架啦).

Christy said...

多謝兩位哥哥嘅關心,我好感動呀~~~

不過呢,講到做手術,我真係好驚呀,我成日聽到媽Me問爸Be可唔可唔做手術呀,好似好擔心咁喎,而爸Be又好似好放心咁話做咗長命D㗎,好似好矛盾咁呀...... *.*

 
Design by Amanda @ BloggerBuster