Monday, November 06, 2006

星期六有好節目

星期六去左阿哥屋企玩,"係咁椅"巡左個圈......

阿哥做乜食剩咁多野呀,不如等阿妹幫你食埋佢啦!
呢個厠所唔錯噃,可惜係男厠吖......
細佬,係阿哥未還錢比你,自己"厘"埋左咋,唔好跟住我啦,至多你睇吓呢度有乜野啱心水,自己拎返屋企啦。




係阿哥屋企巡黎巡去,原來佢地張梳化底先至係風水位,所以咪全場坐左係入面囉,咪以為我係「鵪鶉」"厘"埋左先至得架~~~~~~

3 comments:

Cret Cret & Pa Pa & ToToRo said...

真係唔知妳幾時入去巡個圈呀? 我都冇去行過添!

Anonymous said...

你阿哥真失禮,哩埋唔招呼客人,你地走左之後我已經"省"到佢立立令

Anonymous said...

阿妹..你幾時出咗黎.點解唔搵我玩吓呀..仲有你呀波仔.你成日哩埋係房.叫極都唔出呢.你唔記得個度係你屋企...

 
Design by Amanda @ BloggerBuster