Friday, June 20, 2008

饞嘴Christy

作為「無飯」家庭既我地,某晚竟然買"食送"返屋企煮飯!有個擦鞋老豆仲買左新鮮雞柳黎孝敬大小姐,比佢做宵夜‧‧‧

個衰女唔知點解咁醒目,見到老豆有少少動作,即刻跟到實、望到實!不過見佢好守規矩,無「越界」﹝越過廚房門口條界﹞,都抵"tum"下佢啦!

見到佢「左騰右騰」,又"Hi"牆,囉囉孿咁,完全表露哂佢為食既真面目呀!去片‧‧‧

到左第二晚,佢老豆又好想聽下佢為食既叫聲,於是又請佢食宵夜;喂喂,小心大小姐變痴肥呀!

Christy:你地呢班衰人,玩我咁耐先比我食野,等我食飽之後"wer"花你地塊面呀!哼!

4 comments:

Anonymous said...

Christy你真係乖, 唔比入嘅地方就唔入, 你衰阿哥越喝越走入去架, 氣死我呀! 你又識食呢, d雞肉咁香咁好味, 你衰阿哥唔吼架! 唔阻你慢慢嘆吖.

菲菲 said...

CHRISTY好乖女呢,會企係門口等.
哎呀,我屋企無晒雞柳了,魚柳鍾唔鍾意食?我遲D晚晚請你食宵夜呀下?XD

Christy said...

菲菲,嘩!渡假有宵夜食?咁呢位大小姐實唔肯返屋企啦,小心到時食窮妳呀!XD

Cret Cret & Pa Pa & ToToRo said...

有時都唔知佢地係唔係觸覺同嗅覺都敏銳定係佢地有貓奴個心嘅特異功能呢, 我哋有小小動作佢哋都知嘅!

 
Design by Amanda @ BloggerBuster