Sunday, November 27, 2005

豪華複式遊樂場

爸Be今日搬左一件巨型傢俬入我間房,好似係比我玩咁架噃......等我試吓玩先!

呢條隧道通去邊度既呢?
嘩...呢度咁高,搞到我腳仔軟軟地,爸Be媽Me...救我呀~~~我唔知點樣落地呀~~~

Monday, November 21, 2005

真的嗎?

媽Me,我真的可以參加貓展嗎?會不會失禮妳同奶娘呢? Christy 媽:阿女,要妳去貓展唔係要妳去攞獎呀,淨係想妳去湊吓熱鬧,同D阿哥細佬聚一聚同打吓氣,係休差黎架!況且,個個見到妳都話妳靚女,又點會失禮人吖!
哦,既然妳咁講,我就去啦!咁究竟仲有邊個阿哥同細佬去呢?

Thursday, November 10, 2005

返屋企...歎世界

爸Be媽Me好衰o架!去左幾日旅行,就咁擺低我o係奶娘度唔理我,唔好掂我呀,我唔睬你地呀!......

......唔......算喇算喇......大力D吖,唔該!

Wednesday, November 02, 2005

貓房

今天,爸Be媽Me為我安排了一些新東西:

1. 因為天涼了,在窗台上加了薄墊;

2. 因為我長大了,他們為我換了特大有蓋、有門的砂盤;

3. 因為砂盤大了,放不進貓籠,他們將貓籠收起;

看!這便是經過「改裝」的房間......我的房間!

當閣下看見我這副悠然的樣子,便知道我對這新安排有多滿意啊!^o^

 
Design by Amanda @ BloggerBuster